RealHOOD

با یک پارچ شکلات ِ تلخ و یه فنجون آب ِ یخ

RealHOOD

با یک پارچ شکلات ِ تلخ و یه فنجون آب ِ یخ

شیری یا جوجه طلایی

جمعه, ۳۰ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۴۹ ب.ظ
قانون جنگل موجود را دوست ندارم.
به هیچ وجه من الوجوه!

یا باید شیر بود و قلمرو داشت و حکومت کرد٫
یا باید تحقیر شد
و نهایتا خورده شد.
که از دو حالتش بدم می آید.

جزیره ای وسط اقیانوس آرام را تصور می کنم...
شب
آسمانی پر ستاره
با قبیله ام دور آتش جمع شویم
و فکر کنیم
با هم٫
به قانون جنگل٫
به قانون جنگل موجود و مسخره.
خیلی وقت است سبزی خوار شده ایم
(در واقع وگن)
ولی هنوز همان خوی وجود دارد.
باور کن.
امتحان کردیم.
خودمان هم باورمان نمی شد تا اینکه عصر امروز
برای سرگرمی اسب ها را زین کردیم
و به شکار رفتیم.
پنج ساعت بیش نگذشته است
دیگر جنبنده ای در جزیره نیست.
حال
دیگ آب جوش روی شعله های آتش است
و سبزیجاتی که در حال آب پز شدن هستند.
آن طرف هم لاشه های بی جان غرق خون...
گفتم که برای سرگرمی بود فقط.
برای سرگرمی.
نمی دانیم چگونه از شرشان خلاص شویم.
دور آتش جمع شده ایم و فکر می کنیم
به حماقتمان
به قانون مسخره ی جنگل
به جنگل ی که خودمان ساختیم.
به ماه دی.
باید به اقیانوس بیندازیمشان
قبل از اینکه بوی گندشان جزیره را بردارد
قبیله را امشب باید بسیج کنم
و کار را تمام.
...
(ساعتی بعد٫ دور آتش٫ چشم هایمان به آسمان پر ستاره)
دیگر اثری نیست از آن وحشی گری.
آسمان پر ستاره٫ دیدنی تر از همیشه.
تمام خاطرات امروز را نیز زودتر از ما فراموش کرده
و ستاره هایش با معصومیت خاص شان
لبخند می زنند
و گاه گاهی بعضی هاشان
با شیطنت چشمکی می زنند
و حتی دست تکان می دهند.
گویی نه خانی آمده٫ نه خانی رفته.
ولی من از شیر بودن می ترسم.
از جوجه بودن نیز.
یعنی بیشتر از اینکه بترسم بدم می آید.
صفر و یک بودن را دوست ندارم.
قانون جنگل را نیز.

*پلیز دنت تاچ می میسی...
تا مبادا ترکی بردارد چینی نازک تنهایی بچه. :پی
چینی چیه؟ کلا همش ریخته پایین جاش دیوار چیده
کلا خوشش نمیاد از این تریپ ها دیگه. دو نقطه اند می شه. مرسی
:سوت+سکوت

**ماه دی یه جوریه. باور کن.
هر سال یه جوری بوده.
اون از پارسال
این از امسال
اون از دو سال پیش
خیلی حس ماه مهر دارم
و همچنین حس برف
یعنی دلم جفتشون رو می خواد
با هم!
می خوام برم مداد خودکار و کیف نو بخرم واسه سال جدید.
:نمی خوام
:کودک کوچولوی درون را
:قهره باهام (همیشه)
تقصیر خودشه...


  • ۹۰/۱۰/۳۰
  • 301 Moved Permanently

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی