RealHOOD

با یک پارچ شکلات ِ تلخ و یه فنجون آب ِ یخ

RealHOOD

با یک پارچ شکلات ِ تلخ و یه فنجون آب ِ یخ

فیلسوف نیستم ولی فیلسوف ها را متنفرم ازشون! :سوت+پی

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۴۲ ق.ظ

زندگی ه داریم؟ روزانه کلی از این سوالای چرت و پرت واسه آدم درست می شه که نه به درد دنیای آدم می خوره٫ نه آخرت اش ولی نمی دونم چه کرمی ه که آدم می شینه(؟!) ساعت ها بهشون فکر می کنه و آخرش هم دست از پا درازتر می افته تو یه لوپ و کلا بی خیاله قضیه می شه. همیشه هم همینجوری بوده٫‌ هیچ وقتم آدم٫ آدم نمی شه که یه بار آدم باشه و نشینه بهش فکر کنه مثلا این:

آیا خداوند می تواند وزنه ای خلق کند که خودش (با تواناییش مثلا؟!) نتواند بلند اش کند؟!

این چه حرفیه٫ خب خالق گیتی بی نهایت ه و هر چیزی رو در هر جای آفرینش با فقط یک اراده ی کوچک در همین حد که مثلا (از دیدگاه ما) در خیالمون(؟!) اجسام رو جا به جا کنیم٫ به همان صورت بلکه خیلی خیلی راحت تر می تواند جا به جا کند... آخه این سواله؟! بدیهی ه که می تونه...

خب آره٫ حرفت منطقیه(!) ولی خب یه چیزی هست اگه خود خدا خواسته باشه که یه وزنه خلق کنه که خودش نتونه با تصور کردنش یا با استفاده از فرشته هاش(!) یا هر چیز دیگه بلندش کنه چی؟! اصلا هم وزن وزنه ه مهم نیست٫ (مثلا حتی می تونه یک گرم باشه!) ولی از ویژگی های خلفتش این باشه که صاحابش(!) نتونه بلندش کنه. اون وقت چی؟! خداوند مگه به هر کدوم از آفریده هاش هر ویژگی که بخواد نمی تونه بده؟ خداوند مگه توانایی مطلق نیست و هر چیزی رو نمی تونه از هرجا به هر جایی جا به جا کنه؟ در عین حال که نمی تونه این وزنه رو جا به جا کنه‌ (چون ویژگی خلق کردن اون وزنه زیر سوال می ره) می تونه اون رو جا به جا کنه(چون قادر مطلق ه).

: لوپ + اس



*به هیچ وجه علاقه ای به تعمیم دادن این چیزا ندارم٫ چون همیشه اکسپشن می خورم... :|


*نمی دونم چرا کتابی نوشتنم نمیاد اصلا...

: اصی یه وضی + والا با این نوناشون!


** یا فاطر... :)

  • ۹۱/۰۱/۱۰
  • 301 Moved Permanently

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی