RealHOOD

با یک پارچ شکلات ِ تلخ و یه فنجون آب ِ یخ

RealHOOD

با یک پارچ شکلات ِ تلخ و یه فنجون آب ِ یخ

ری اکشن تست یک

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۲۹ ب.ظ

آقای الف با کلاه: باشه. چه می شه کرد٫ این دفعه می بخشمت ولی دیگه تکرار نشه. اوکی؟ :شاکی+دی

خانم ب بدون کلاه: رو دار شدی! :پی

آقای الف با کلاه: من و رو؟! اصلا به مکانیزم فکری من می خوره رو داشته باشم؟ قبلا هم رو داشتم ولی رو نمی کردم... :سوت+شیطونک

خانم ب بدون کلاه: خودت می گی من و رو؟ بعد می گی رو نمی کردم. حالت بده ها! باهات قهرم. بای فور اولویز. :(

آقای الف با کلاه: اون اولی حقیقت بود و دومی واقعیت. برو جوجه! تو هم ما رو تنها بذار... بای. :غم بسیـــــار + پی + :)) + ۹گگ

خانم ب بدون کلاه: آخـــی... مگه کی قبلا تنهات گذاشته؟! :کنجکاو + غمناک

آقای الف با کلاه: نگاه کن شیطونی. بعد می گی چرا ناراحت می شی از دستم... همه کس٫ همه چیز٫ جهان آفرینش. همه آدم رو تنها  می گذارند یه روز. :پی

خانم ب بدون کلاه: دیگه جدا باهات قهرم. منو باش فکر کردم شکست عشقی خوردی خواستم کمکت کنم. کله پوک بای بای بای ...

آقای الف با کلاه: اا ِا ِا؟! خب زودتر می گفتی٫ یه چند دقیقه وایسا برم شکست عشقی بخورم بیام بعدش بیا کمکم کن٫.حوصله ام سر رفته٫ آخه خیلی وقته هیچ کس کمکم نکرده. :پی + خط صاف برو به کارت برس دیگه٫ بسه! خدافظ!

خانم ب بدون کلاه: هه هه! رو که نیست... :دی

آقای الف با کلاه: دهه! هی چیزی بهش نمی گم. :پی + دی بای :)

خانم ب بدون کلاه: وای ترسیدم٫ نگی یک وقت...

آقای الف با کلاه: :دی نه نمی گم٫  نگران نباش. دلم نمیاد به جوجه غیر طلایی(!) نازک تر از گل چیزی بگم. :سوت

خانم ب بدون کلاه: داری خرم می کنی؟!

آقای الف با کلاه: در چه زمینه ای؟! :پی من کی چنین جسارتی کردم؟ :مودب+عینک آفتابی+سوت

...
  • ۹۱/۰۲/۰۸
  • 301 Moved Permanently

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی