RealHOOD

با یک پارچ شکلات ِ تلخ و یه فنجون آب ِ یخ

RealHOOD

با یک پارچ شکلات ِ تلخ و یه فنجون آب ِ یخ

رویای صادقه جلد دوم

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۴۷ ق.ظ

در جواب یکی از سوال های اصلی امتحان تئوری نوشتم: سوال تکراریه! :شاکی

بعد موقع اعتراض ها طرف روی برد نوشته: حتما مراجعه شود!

رفتم پیشش٫ جلوی کلی از بچه ها که اومدن واسه اعتراض می گه: این سوال رو کجا دیدی؟

با علم به اینکه برای کیه می گم: توی مقاله ی یکی از ملت دیدم.

می گه: آره توی مقاله ی خودم بوده دقیق٫ خوبه حالا جوابش اونجا نبوده!

سرخ می شم و میام بیرون و با خودم می گم: واقعا چی فک کرده پیش خودش٫ آخه کدوم ابله ای سوال خالی می خونه؟!

×کاش همون جا جلوی اون همه بچه سرم رو می گرفتم بالا و می گفتم آره جوابش اونجا نبود ولی اون موقع که ملت سعی داشتند n اون قسمت داینامیک ش رو توی لابی دانشکده بکنند log n که من اونجا بودم٫ بعد دلم می خواست ببینم چه جوابی داره...

+حیف که دوستی هاست که می مونه... :)


**نمی دونم چرا در لحظه علاقه ی اعتیاد آوری پیدا کردم به نستالژیک های سال های پیش٫ جالبه... :عینک+سوال

  • ۹۱/۰۵/۲۳
  • 301 Moved Permanently

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی